Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Касарда О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Котов Є. Програмування самостійних занять фізичними вправами студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Є. Котов, А. В. Хомич, О. Касарда // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 294–299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_70 Висвітлено програму залучення студентів до самостійних занять фізичними вправами. Запропоновано співвідношення засобів фізичного виховання, пульсові режими фізичних навантажень відповідно до морфофункціональних особливостей молоді.
| 2. |
Цьось А. Рухова активність у мотиваційно-ціннісних орієнтаціях студентів [Електронний ресурс] / А. Цьось, А. Шевчук, О. Касарда // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 4. - С. 83–87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_4_21
| 3. |
Андрійчук О. Я. Вплив місця народження та гендерної приналежності на компоненти здоров’я в якості життя студентів [Електронний ресурс] / О. Я. Андрійчук, О. З. Касарда // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 2. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_2_3
| 4. |
Цьось А. В. Особливості фізичної активності студенток вищих навальних закладів [Електронний ресурс] / А. В. Цьось, О. З. Касарда, А. Б. Шевчук, О. М. Самчук, А. В. Хомич // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(3). - С. 329-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(3)__80
| 5. |
Касарда О. Стан фізичної підготовленості студенток вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Касарда // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_33 Мета роботи - аналіз показників, що визначають фізичну підготовленість студенток. У дослідженні брали участь 308 студенток 1 - 4 курсів денної форми навчання. Залежно від напрямку навчання згруповано в 5 груп: іноземна філологія, психологія, початкова освіта, географія, міжнародні відносини; відповідно до місця проживання виділено 3 групи: мешканці гуртожитків, орендованих квартир, власних помешкань; залежно від місця народження - 5 груп: народжені у великих містах, у малих містах, у містечках, у селищах, у селах. Зроблено висновки, що курс навчання, напрям навчання та місце народження не виявляють суттєвого статистично значущого впливу на досліджувані показники фізичної підготовленості (витривалості, швидкості, спритності, сили, гнучкості) студенток. Проте місце проживання виявляє статистично значущий вплив на показники спритності студенток (різниця між показниками за дисперсійним аналізом - на рівні значущості.
| 6. |
Бакіко І. Стан та напрями використання фізичної культури й спорту в боротьбі зі шкідливими звичками серед молоді [Електронний ресурс] / І. Бакіко, О. Гребік, В. Ковальчук, О. Касарда // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 1. - С. 27–30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_1_8 Висвітлено стан і напрями використання фізичної культури та спорту серед молоді в боротьбі зі шкідливими звичками. У ході розгляду перспектив розвитку країни багато вчених, державних і громадських діячів проблему боротьби проти шкідливих звичок визначають як проблему державної безпеки, яка сьогодні є актуальною. Потрібно використати всі можливості, у тому числі й потенціал фізичної культури та спорту (ФКіС). Мета дослідження - визначення стану та напрямів застосування ФКіС у боротьбі зі шкідливими звичками серед молоді. Проведено анкетування серед педагогів загальноосвітніх шкіл Волинської області, керівників і тренерів дитячо-юнацьких спортивних шкіл і викладачів вищих навчальних закладів. Указується, що на сьогодні використання можливостей ФКіС для боротьби зі згубними пристрастями є вкрай низьким. У результаті можна констатувати, що одержані в ході дослідження дані, поза сумнівом, прояснили уявлення про стан і напрями використання можливостей ФКіС для вирішення важливого завдання - боротьби з негативними звичками серед молоді.
| 7. |
Захожа Н. Фактори патології органів зору в студентів та їх профілактика [Електронний ресурс] / Н. Захожа, О. Касарда, В. Захожий, О. Усова, А. Гаврилюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_18 Актуальність статті зумовлена значною кількістю студентської молоді з порушенням зору, що викликає тривогу як у медиків, так і в педагогів, адже зір - один із найголовніших аналізаторів організму, який забезпечує отримання повної динамічної інформації про колір, форму, віддаль, навколишній світ тощо. Мета роботи - узагальнення причин патології органів зору та способи його збереження. Методологія дослідження - аналіз науково-методичної літератури, опитування студентів щодо користування комп'ютерними й мобільними пристроями. Узагальнено фактори патології зору, які можуть бути спадковими, вродженими та набутими. Спадкові передаються від батьків або через покоління. До вродженої патології можуть призвести негативні впливи на плід у період вагітності. Причиною набутих є захворювання внутрішніх систем й органів, передусім хвороби ЛОР-органів та серцево-судинні патології, шкідливі звички, нераціональне харчування, екологічні умови, а також робота з дисплеями. Багатогодинне читання з монітора провокує зоровий синдром і загалом погіршує зір. Студентська молодь надто захоплюється комп'ютерними й мобільними технологіями, незважаючи на їх негативний вплив. Тому науковці наголошують на необхідності дотримання правил користування комп'ютерами й мобільними пристроями, наводять спеціальні вправи для профілактики та корекції зору, завдяки яким підвищуються рівень й інтенсивність обмінних процесів в організмі, посилюється кровообіг. Регулярне їх виконання позитивно впливає як на роботу м'язів ока, так і на гостроту зору. Висновки: керуючись як загальними, так і спеціальними рекомендаціями, такими як належна організація роботи з дисплеями, регулярні перерви, використання вправ для розслаблення та лікувальної гімнастики, можна запобігти патології зору.
| 8. |
Захожий В. В. Концептуальні основи формування готовності старшокласників до самостійних занять фізичними вправами [Електронний ресурс] / В. В. Захожий, С. П. Козіброцький, Н. Я. Захожа, О. З. Касарда // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2016. - Вип. 22. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2016_22_8
| 9. |
Мельник С. А. Динаміка змін показників фізичної та технічної підготовленості футболістів 10–14 років під впливом вправ легкої атлетики [Електронний ресурс] / С. А. Мельник, О. О. Малімон, О. З. Касарда, В. А. Кузнєцов // Спортивні ігри. - 2023. - № 1. - С. 18-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2023_1_4
|
|
|